متخصص طب اورژانس

متخصص طب اورژانس کیست؟

متخصص طب اورژانس کیست؟

متخصص طب اورژانس (emergency medicine specialist) یکی از تخصص هایی می باشد که به تازگی پزشکان آن را دریافت می کنند و به عنوان تخصص جدید آن را می شناسند. حیطه اصلی فعالیت های این تخصص در این زمینه است که اقدامات فوری پزشکی را برای بیماران تحت درمان انجام می دهد. در بسیاری از بیمارستان ها که فوریت های پزشکی امر مهمی است تعداد این پزشکان هم رو به افزایش می باشد. از آنجایی که در این چند سال اورژانس بیمارستان ها کیفیت لازم را نداشته است، دانشگاه های پزشکی این رشته را ارائه دادند تا بیماران با کیفیت بهترین مورد درمان پزشکان قرار بگیرند. متخصص طب اورژانس می تواند به تمامی نیازهای بیمارانی که به صورت اورژانسی وارد بیمارستان می شوند رسیدگی کند.

وظایف متخصص طب اورژانس :

هر یک از پزشکان وظایف مشخص شده ای بر عهده دارند که متخصص طب اورژانس هم وظایف خاصی بر عهده دارد و این وظایف عبارت است از :

  1. متخصصینی که در این زمینه فعالیت می کنند به طور معمول اطلاعات بسیار زیادی در زمینه اورژانس و رشته های مختلف آن دارند. به همین دلیل می توانند سریعا مشکل بیماران اورژانسی را تشخیص داده و اقدام به درمان آنها نمایند.
  2. او می تواند راه هوایی سیستم بدن را به خوبی اداره کند و ناهماهنگی هایی را که در سیستم قلب افراد وجود دارد را به بهترین نحو ممکن درمان نماید.
  3. برخی از افراد که به دلیل شکستگی در بدن و اندام خود به پزشک مراجعه می کنند، emergency medicine specialist می تواند به بهترین نحو ممکن درمان نماید.
  4. خونریزی هایی که در بینی وجود دارد و افراد به این دلیل به بیمارستان می روند را می تواند درمان نماید.
  5. اگر بیمار دچار عفونت و جراحت شده باشد می توانید به وسیله این متخصص درمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 79 = 81

دکمه بازگشت به بالا