جراح پلاستیک و زیبایی

متخصص جراح پلاستیک و زیبایی کیست؟

متخصص جراح پلاستیک و زیبایی کیست؟

جراح پلاستیک و زیبایی (Plastic and cosmetic surgeon) یکی از پزشکانی است که در علاوه بر داشتن مهارت‌های لازم در زمینه تعامل با بیمار بافت و اصلاح فرم بدن را انجام می‌دهد. هدف اصلی که او دنبال می‌کند زیبایی و بازیابی شکل و عملکرد طبیعی بافت‌های بدن می‌باشد. این رشته پزشکی شاخه‌های متنوعی دارد و در هر یک از این شاخه‌ها هدف متنوعی دنبال می‌شود.

پزشکانی که جراح زیبایی و پلاستیک هستند عوارض و آثاری که در اثر عارضه‌های مختلف روی بدن به وجود آمده باشد را به بهترین نحو ممکن درمان می‌کنند. جراح پلاستیک می‌تواند تمامی مشکلاتی که مربوط به ساختار استخوان یا دست و پا می‌باشد را رفع کرده و زیبایی هر فردی را افزایش دهد.

جراحان پلاستیک و زیبایی می‌توانند برای افزایش مراجعه بیماران و درآمد بیشتر همین الان مقاله “طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی” را مطالعه کنند.

متخصص جراح پلاستیک و زیبایی چه کارهایی انجام می‌دهد؟

پزشکی که متخصص جراح پلاستیک و زیبایی (Plastic and cosmetic surgeon) می‌باشد اقدامات و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد بسیار گسترده‌تر از جراحی زیبایی است. پزشک جراح پلاستیک می‌تواند هر نوع عارضه‌ای را که موجب از بین رفتن زیبایی افراد شده است را درمان کند. در واقع آن دسته از افرادی که زیبایی خود را به وسیله تصادف و یا سرطان از دست می‌دهند می‌توانند به پزشک جراح پلاستیک مراجعه نمایند.

جراح پلاستیک و زیبایی به طور معمول روی تمامی بخش‌های بدن کار می‌کند و در زمینه ترمیم و بازسازی آن‌ها تخصص دارد. آن‌ها مانند پزشکان بسیار زیاد دیگری که تنها در مورد برخی از بیماری‌ها تخصص دارند نیستند، بلکه آن‌ها تنها با بافت‌های بدن آشنایی دارند و می‌توانند آن‌ها را ترمیم کنند. آن‌ها قادر هستند یکی از بافت‌های بدن را به بافت‌های دیگر بدن که آسیب دیده است پیوند بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا